שרותים

  • חברת "אופק " כוח אדם סיעודי עובדים זרים וסיעוד מפעילה שירותי סיעוד בבית המטופל או בבית החולים באמצעות עובדיה בכל רחבי הארץ לפי צורך המטופל.
  • שירות של טיפול ביתי 24 שעות ביממה באמצעות מטפלים זרים ו/או מטפלים ישראלים , דוברי שפות שונות : אנגלית, עברית , רומנית, רוסית, ערבית, פולנית , בולגרית, גרמנית , צרפתית ועוד שפות.


  • שרות זה כולל :

  • סיוע בפנייה לרשויות הממשלתיות בנושא קבלת גמלת סיעוד‎ או אישור רמת תפקוד ( מבחן תלות ).

  • סיוע במילוי טופסי הבקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר סיעודי (מטפל סיעודי) ממשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (יחידת הסמך).

  • הכנה והגשת הניירת למשרד הפנים לצורך הזמנת עובד זר מחו"ל
    (מטפל זר ).

  • ליווי ופיקוח של עובדים סוציאליים, החל מפגישת היכרות עם המטופל על מנת להכירו ולעמוד על צרכיו ותנאיו באופן אישי.

  • נציג חברת אופק מלווה באופן אישי כל משפחה ומטופל לאורך כל זמן עבודתו של המטפל בבית המטופל.

  • בחירת המטפלים/ות מבוצעת ע"י חברת "אופק" בקפידה רבה בהתאמה אישית למטופל ולמשפחתו. העובדים הזרים דוברים שפות רבות ומגיעים ממדינות רבות : מטפלים מנפאל, מטפלים פיליפינים , מטפלים מרומניה , מטפלים מבולגריה, מטפלים מאוקראינה, מטפלים מהודו, מטפלים מסרי לנקה, מטפלים ממולדובה. עובדים דוברי : אנגלית, עברית , רומנית, רוסית, ערבית, פולנית , בולגרית, גרמנית , צרפתית ועוד שפות.

  • המטפלים מגיעים לארץ לאחר שעברו תהליך מיון קפדני בארץ מוצאם : הכולל בדיקות רפואיות , בדיקת נתוניהם האישיים ובדיקת רישום פלילי.


  • רישום המטופל והמטפל (עובד הזר) בתאגיד סיעוד, שירות זה כולל :


    סיוע בהסדרת ביטוחים ותשלומים - הלשכה תגיש למעסיק עזרה בהסדרת תשלום הביטוח הרפואי והביטוח הלאומי וכן תסייע לעובד (או ליורשיו) במקרים של הגשת תביעה לחברת הביטוח/ביטוח לאומי.

    סיוע בקשר להיתרים – הלשכה תסייע למעסיקים להגיש בקשות להיתרים להעסקת עובדים זרים בענף הסיעוד ולהאריך את תוקף ההיתרים שבידיהם.

    סיוע בקשר לאשרות – הלשכה תסייע לעובד בכל הקשור להסדרתן ולהארכתן של אשרות עבודה ודרכונים ובכלל זה הסדרת אינטר ויזות לפי הצורך.

    סיוע במקרים של חולי או פטירה של העובד – חלה העובד, הלשכה תסייע לו ולמעסיקו מול הגורמים הרפואיים ומול חברת הביטוח. במקרים של פטירת העובד, תדווח הלשכה לממונה ולשגרירות ארצו של העובד בישראל בהקדם האפשרי ותסייע ככול שיידרש בסידורים שלאחר המוות.

    ביקורי עו"ס קודם ביצוע ההשמה - עובד סוציאלי מטעם הלשכה יגיע לבית המטופל על מנת לאבחן את סוג השירות הנדרש והתנאים המוצעים לעובד הסיעודי הזר, לפחות פעם אחת קודם השמת עובד זר אצלו וזאת לצורך עמידה על צרכיו והתאמת העובד לצורכי המטופל.

    ביקורי עו"ס בחודש ההעסקה הראשון - עובד סוציאלי מטעם הלשכה יקיים מעקב אחר עבודת העובד הזר בשירות המטופל ויוודא, בין היתר על ידי קיום שיחות עם המטופל והעובד בעת ביקורו בבית המטופל, תוך 20 יום מיום השמת עובד חדש בבית המטופל, את קליטתו הנאותה.

    רישום עובדים ומעסיקים ושינויים בהעסקה - הלשכה תרשום עובדים ומעסיקים בענף הסיעוד ותדווח לרשות על הרישום ועל כל שינוי בהעסקה וכן תנפיק לעובדים ולמעסיקים מכתב השמה המהווה אישור בדבר רישום העובד והמעסיק בלשכה כדין.

    חברת "אופק" מפעילה מוקד שירות טלפוני הפועל 24 שעות ביממה בכל ימות השנה. המוקד מספק מענים מיידיים ללקוחות הסיעוד וההשגחה.

    מספר חינם 1-800-200-180
    לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !